Focus On Store size ne kazandırır?
Focus On Store, mağazalarda gerçekleştirilen pazarlama ve satış destek aktivitelerini mobil platforma taşır. Böylece yürüttüğünüz operasyonlara “lokasyon bağımsız gerçek mobilite” altyapı sayesinde daha etkin ve verimli şekilde odaklanırsınız.
Web tabanlı mimari
• İnternet erişimi olan her lokasyondan tüm tanımlama, kontrol, yönetim ve raporlama işlemlerinizi güvenli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirirsiniz.
• Ek bir kuruluma gerek kalmadan sistemi dilediğiniz ortamda kullanırsınız.
Görev takip sistemi ve ekip yönetimi
• Mağazalarda satış destek operasyonunu yürüten ekiplere, sistem üzerinden görev atayarak ekip genelinde atanan görevlerin tamamlanma sürecini anlık olarak takip edersiniz.
• Görevin ilintili olduğu ürün grubunu, ürünü ve markayı filtreleyerek saha ekibine sistem üzerinden otomatik olarak görev atarsınız.
Raf yönetimi
• Mağazalardan fiyat, raf payı, bulunurluk gibi standart bilgilerinin yanında ürün grubu bazında özelleştirilmiş son kullanma tarihi, stok vb. bilgileri toplarsınız.
Aktivite yönetimi
• Standların hangi mağazalara dağıtıldığını, mağazalardaki stantların tam ve eksiksiz olarak kullanılıp kullanılmadığını belirlersiniz.
• Stant eksiklerinin saha ekibi tarafında belirlenerek merkeze anlık olarak iletilmesini sağlarsınız.
• Mağaza içinde gerçekleşen rakip aktivitelerine hızlı ve etkin cevap verirsiniz.
Problem yönetimi
• Mağazalarda yaşanan problemlerin saha ekibi tarafından belirlenen problem kategorilerine göre merkez ofiste toplanmasını sağlarsınız.
• Problem bilgilerinin daha açıklayıcı olabilmesi için diğer modüllerde sunulan fotoğraf ve video ile görsel veri toplama özelliğini problem tanımlama ve takip sistemi üzerinde kullanabilirsiniz.
• Problemlerin sahadan mobil platformda toplanarak aktarılması, arşivlenmesi ve mağaza bazında problem veri tabanının oluşması sayesinde mağaza performans takibinizi kolaylaştırırsınız.
Mobil anket sistemi
• Sahada uygulamak üzere anket kayıtları oluşturursunuz.
• Anketleri saha ekibi bazında eşleştirmelerle belli bölgelerde uygulanması için ayarlayabilir ve verilen cevaplara göre soru sıralamalarında değişiklik / atlamalar yapabilirsiniz.
• Sorulara verilecek cevap tiplerini (yazı, sayı, tek seçim, çoklu seçim, tarih, evet/hayır vb.) tanımlayarak cevapları raporlamaya hazır hale getirirsiniz.
GPS takip sistemi
• Satış temsilcilerinin rota uygunluk analizlerini sistem üzerinden yaparsınız.
• Müşteri ve ürünlerin satış dağılımlarını harita üzerinden takip edersiniz.
Raporlama
• Aktivite grubu, ürün grubu, marka vb. filtreler bazında gerçekleştirileceğiniz analizler sayesinde sahayı hem görsel hem de istatistiksel verilerle takip edersiniz.