|
ANASAYFA
ÇÖZÜMLER
ÜRÜNLER
Focus On Sales
Focus On Channel
Focus On Store
Focus On Warehouse
Focus On Service
SEKTÖRLER
Bilişim
Dağıtım
FMCG
Gıda
Devamı
PROJELER
Focus Analytics
Follow Up Suite
KURUMSAL
Hakkımızda
Vizyon - Misyon
Kurumsal Kültür
İnsan Kaynakları
Privacy / Gizlilik
REFERANSLAR
ERİŞİM NOKTASI
Destek Hizmetler
İletişim
Follow Up Suite
1984 yılında ilk üretimini gerçekleştiren Hayat Su, ambalajlı su sektörünün en köklü firmalarından biridir. Mart 1997’de Danone Hayat İçecek ve Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş adını almış ve Nisan 2000’de damacana pazarına girmiştir. Yerli üretime odaklanarak, tedarik stratejisini bu zemin üzerine kurmuş olan Hayat Su, toplam 3 fabrikası ile Türkiye’deki faaliyetlerini başarıyla sürdürmektedir. Danone Grup içerisinde ‘’Mercury Projesi’’ olarak adlandırılan Satış, Pazarlama ve Kanal Otomasyonu işi, tüm grup şirketleri için Bilgera Yazılım A.Ş tarafından ‘’Focus Platformu’’ uygulamalarıyla hayata geçirilmiştir. Bu proje içerisinde, Hayat İçecek ile yapılan özel çalışmayla "Follow Up Suite" modülü Focus Platformu müşterilerine çözüm sağlamaktadır.
İhtiyacın Genel Tanımı
İhtiyacın Genel Tanımı
1984 yılında ilk üretimini gerçekleştiren Hayat Su, ambalajlı su sektörünün en köklü firmalarından biridir. Mart 1997’de Danone Hayat İçecek ve Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş adını almış ve Nisan 2000’de damacana pazarına girmiştir. Yerli üretime odaklanarak, tedarik stratejisini bu zemin üzerine kurmuş olan Hayat Su, toplam 3 fabrikası ile Türkiye’deki faaliyetlerini başarıyla sürdürmektedir. Danone Grup içerisinde ‘’Mercury Projesi’’ olarak adlandırılan Satış, Pazarlama ve Kanal Otomasyonu işi, tüm grup şirketleri için Bilgera Yazılım A.Ş tarafından ‘’Focus Platformu’’ uygulamalarıyla hayata geçirilmiştir. Bu proje içerisinde, Hayat İçecek ile yapılan özel çalışmayla "Follow Up Suite" modülü Focus Platformu müşterilerine çözüm sağlamaktadır.
Talepler
• Su sebillerinin takibi,
• Su sebili bakımlarının zamanında planlanması,
• Depodaki su sebili stoklarının takibi,
• Su sebili teknik ekibi tarafında müşterilerde stok sayımı,
• Su sebili teknik ekibinin iş planının el terminali üzerinde yürütülmesi,
• Raporlama.
Çözüm
Merkezde oluşturulan veri tabanı üzerinden su sebili ekibi el terminalleri ile;
• Ürün bakım periyoduna göre ziyaret rotası oluşturma,
• Ürün sayımı,
• Ürün - müşteri eşleştirme,
• Bakım, onarım vb. aktif işlemlerin kaydı,
• Yeni kurulum,
İşlemlerini yapabilmektedir.
Depo ekibi el terminalleri ile;
• Stok kontrolü,
• Su sebillerinin hangi müşteriye dağıtıldığı bilgisinin kontrolü,
İşlemlerini yapabilmektedir.
Merkez ofis web servis üzerinden;
• Veri toplama ve yönetme,
• Ekip yönetimi ve takibi,
• Su sebili tipi, yeni su sebili,
yedek parça,
müşteri vb. tanımları,
• Yeni barkod üretimi,
• Raporlama,
İşlemlerini yapabilmektedir.
Sistem Özellikleri:
• Web servis üzerinden el terminalleriyle yönetilen bir sistemdir.
• Sistem tüm demirbaş vb. ürünlerin kontrolü için adapte edilebilir.